12 maj

hej på er. snart är även denna skolvecka över. bara en dag kvar, skönt!
idag var det religionprov som gick sådär. jag hoppas jag klara det i alla fall. nu är det överstökat så nu är det bara att ta tag i resten. skrev nästan klart utvärderingen i pedledrapporten nyss, skönt!
förutom skolan var jag på arbetsintervju idag för ett sommarjobb. ekonomiassistent är nu mitt jobb de kommande 8 veckorna under sommarn. känns lite surt att behöva jobba så pass mycket men jag får pengar och det är jag i stort behov av, såå jag klagar inte. fick som tur var ledigt under p&l och rhodos i alla fall, så det är alltid något.
nu ska jag slänga mig i soffan, (vilket jag i och för sig gjort halva dagen med HENRIK) men det ska i alla fall bli jävligt skönt. hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0