6 juni

och det är sveriges nationaldag. om jag har firat den? nej.
har spenderat mestadels av dagen med mitt hjärtegull ute i solen och framför tvn. magen bränner fortfarande efter gången då jag stekte i 4 timmar utan solkräm. ibland är jag smart!
idag är också sista dagen på mitt sommarlov. det kortaste sommarlovet jag faktiskt haft. fem hela dagar. ekonomiassistent here i come. 8 veckors jobb med två semestrar i mitten. känns både bra och dåligt.
jaja, tack för mig. skriver igen när jag orkar ;D

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg ^^

Hoppas du haft en bra dag ~

2011-06-06 @ 19:04:07
URL: http://fridisi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är inte den enda som inte firat nationaldagen :p



Du får tänka på de bra sakerna med sommarjobbet -- du får in en del pengar, och när du väl får ledigt vet du också hur du ska uppskatta stunderna :)

2011-06-06 @ 19:30:18
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0