16 juni

hej på er!
igår blev jag alltså gudmor till världens sötaste lilla bebis. och något som är ännu större är ju att jasmine blev mamma! jasmine som jag känt sedan dag 1 i mitt liv. känns helt sjukt att hon nu har en egen liten plutt i sin famn men han va så mysig och söt. ville bara ta med honom hem, fast som tur är kommer jag få träffa honom mycket ändå :) va i alla fall på BB igår med henrik och besökte lillfisen.
idag har jag som vanligt varit på jobbet. det tråkiga nu är att man inte har speciellt mycket mer tid att göra annat på. tjejerna som ses ikväll och jag hade så gärna viljat följa med, meeeen det går inte. that sucks!
jaja imorgon är det i alla fall äntligen fredag vilket jag behöver mer än väl. har varit en riktigt jobbig vecka på jobbet.




sötaste lillkillen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0