7 april

skola skola skola. känns som denna skolvecka varit otroligt lång och ganska tråkig.
igår var jag i skolan ända till klockan 8 på kvällen. smbekväll, då projektarbeterna skulle redovisas. det roligaste med kvällen var att min grupp vann pris. kategori bästa uthållighet. känns riktigt bra faktiskt, lite stolt kan man vara.
imorgon är det äntligen fredag. så himla skönt. har längtat lääääänge efter denna dag. dock börjar jag 8 vilket är mindre roligt, men det är väl bara att släpa sig upp.
blir för övrigt en lugn helg för min del. har ju studentskiva på tisdag som det gäller att vara pigg och utvilad till.


bild på mig, hanna & julia från i måndags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0