4 april

vet inte varför. har bara inte haft lust att skriva i denna lilla blogg, men nu är jag på bättre blogghumör hihi.
kom nyss hem från skolan, och ska om en stund gå ner till bussen. ska hämta clara idag som de flesta måndagar. efter det blir det studentskiva. andra smbe klassen på Rose. jag är inte ett dugg taggad just nu men jag hoppas att det kommer.
är fortfarande helt död efter firandet av mig i lördags. tack till alla er som var med och firade, ni gjorde verkligen allt superbra! ska lite senare berätta om presenterna från kompisar och familjen. är faktiskt riktigt nöjd

nu när jag kom hem väntade en glad överaskning i brevlådan. paketet från H&M hade kommit med två klädesplagg som jag väntat på så länge. uuuunderbart. nu är jag gladglad!
(klicka på plaggen för att se dom större)

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0