5 oktober

hejsan hoppsan. haft en bra dag ?
min har vart helt okej faktiskt. började vid 9, och slutade kvart över 1, ganska najs. det ända som inte var speciellt kul var delprovet i matte som vi hade. jag vet inte hur det gick, kan ha gått helt okej, kan ha gått helt förjävligt. den som väntar får se - vi får förhoppningsvis tillbaka dom på fredag.
efter skolan gick jag upp till sara en stund, och sedan hem. nu har jag suttit och pluggat historia i över en timme till provet på fredag. pluspoäng till mig. känner mig faktiskt riktigt nöjd.
senare ikväll blir det tevetittande och läsande i svenskaboken som ska vara klar nästa vecka. har ju faktiskt halva boken kvar dvs 200 sidor. uschusch, men det ska gå.

och det där jag sa om att ni får se bilder från i lördags. glöm det säger jag bara. dom är galet fula, så det finns ingen chans att dom kommer ut här :)

idag är det förresten ett år sen prick som jag började blogga! grattis till mig


ser ganska najs ut va ?
ska kanske till ett sånt här ställe i jul, i like!


Kommentarer
Postat av: Ida Kingstedt

Grattis till 1års jubileumet! :D haha<3

2009-10-05 @ 18:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0