29 november..

.. och det är första advent! det känns som att jag nyligen glädjes åt att det nya året 2009 skulle börja. nu är det snart slut. första advent är tecken på att nytt år närmar sig allt snabbare, och man ska börja bygga upp nya förväntningar för nästa år. men jag gillar det ändå. speciellt december i helhet. det är den absolut mysigaste månaden och om bara två dagar inviger vi den.

igår blev det fest efter mycket om och men. det var mycket folk och var faktiskt ganska roligt, trots att vi inte kände speciellt många. det var skönt att komma ut, vara med mina vänner. känns som att jag har suttit inne alldeles för länge.
idag ska jag städa mitt rum, som som vanligt har blivit en enda stor röra - blä! senare ikväll är det också träning som gäller. sista träningen med c-gruppen. längtar till nästa helg! kommer bli grymt. 
nu är det städtime som gäller. puss



jag och syster 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0