24 november

godmorgon
ja, jag är hemma idag igen men idag beror det inte på att jag är sjuk utan eftersom jag har sån sjuk mensvärk. tjeveckan är inte rolig nånstans alltså! mamma ska i alla fall ringa vårdcentralen idag och boka tid så jag kan få några tabletter eller någonting för det här. bra det..
har inte gjort något speciellt hittills idag och ska nog inte göra något heller förrän jobbet som börjar klockan 4. jag verkligen måste jobba, så jag får ihop tillräckligt med pengar till resan med tjejerna. vi pratar ju om att åka två veckor nu så nu så nu kanske det behövs ännu mer pengar.. men det klarar jag ;)
jaja, skriver kanske lite senare. nu ska jag äta en mandarin och dricka juice, vem vet, det kanske hjälper mot magontet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0