13 november

hejsan igen gottfolk
om nån har missat det så är det FREDAG FREDAG FREDAG! idag och jag är glad. inte för att det har hänt något speciellt idag eller så men känner mig ändå rätt glad faktiskt. (trots att det är min längsta dag i skolan på fredagar med hela fyra lektioner)
ikväll ska vi som var i småland träffas och ha en "kort&lång kväll" och ni som inte vill veta vad det är kan sluta läsa.. NU
hur som helst, det är i alla fall ett kortspel som tar över en timme att spela men är as kul. lisa lärde oss det när vi var i småland så där spelade vi det varje dag. och ja, jag vet hur det låter " ett gäng 17åriga tjejer ska träffas en fredagskväll och spela kort" jag har själv garvat åt det där hela dagen men vafan, det är ju kul och det är faktiskt bra att låta bli att festa ibland ;)
aa så då vet ni hur min kväll ser ut. ska börja röra mig mot lisa vid 8 ungefär tror jag.

ps. det luktade hundbajs i hela min skola idag eftersom nåt rör eller nånting hade gåt sönder. lite kul att se en hel skola gå runt och hålla för näsan. riktigt kul men jävligt äckligt! haha..

                      
                                       jag och sara 2007, dom "goda" tiderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0