sovdags?

tittade precis på min älskade favoritserie despan (såklart). funderar på att snart ta och krypa i säng så man är pigg imorgon när det är nationella i matte. usch, jag är så otaggad på nationella så det finns inte. matte är ett av de ämnena som jag gillar minst, så det känns ju inte så kul. nej, matte är inte mig grej helt enkelt.
har lite smått panik också över musikprovet på torsdag. jag kan verkligen inte sånt där om noter. jag kan ingenting som har med piano att göra överhuvudtaget vilket är lite sorgligt eftersom minst halva provet kommer vara om massa pianosaker. men men, får väl nöta in resten imorgon, har ju faktiskt pluggat lite idag även om det var svårt.

och som vanligt blir min inlägg mycket längre än vad jag har tänkt mig, så ska nog sluta skriva nu och börja läsa tristan och isolde boken istället. kul för mig, nooot.
godnatt på er. vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0