22 maj

goddagens
började faktiskt på min natur/geografi hemtenta imorse, och är snart klar. känns bra att ha börjat på den, så jag inte sitter kvällen innan och inte vet vad jag ska skriva. under tiden jag skrev kom pappa in på mitt rum och började prata om en ny teve som jag skulle få. och han avslutade med att säga "nu åker vi" jag fattade ingenting, men tydligen skulle vi iväg och köpa en ny teve till mig. så nu sitter den så fint på väggen, min nya finlux 32''. vi köpte också ett sånt där fäste så man kan sätta upp den på väggen, och vrida runt den, så nu kan jag titta på teve från nästan överallt i mitt rum. så det har ju inte precis vart en helt fel fredag om jag säger så.

vad som händer senare vet jag inte, men ska nog träffa S&S. vad vi gör får väl ödet bestämma, höhö.

                    
                                                  sån här teve har jag fått idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0