dagens "att göra lista"

ändrade planer, som vanligt
ska ägna dagen åt behövande(?) saker istället. 
 
- skriva klart en sam uppgift
- skriva en jobbansökan
- städa kaninburen
- göra ett upplägg för uppsatsen som ska skrivas imorgon
- städa mitt rum

detta är saker som behövs göras, och som jag ska försöka göra idag. har ju bara slappat hela helgen så jag förtjänar att får göra lite tråkiga och jobbiga saker idag. haha .
har ju resursdag imorgon, men jag måste som sagt till skolan i alla fall för att skriva uppsatsen. sedan ska jag ägna resten av dagen till plugg, speciellt matte. hur ska jag orka? jaja, resursdagarna är ju trots allt till för plugg, så jag får väl utnyttja dagen så som den faktiskt ska användas.

nej nu ska jag äta lunch, våfflor mums, sedan börja min "tråkiga dag" så jag har det överstökat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0