25 mars, kväll

pluggade på bra idag, kunde väl vart bättre men är ändå stolt över mig själv. när jag skulle sätta mig med matten hittar jag inte boken någonstans. när jag tänkte efter en extra gång är jag nästan 100 på att den är kvar i skolan. smarta hanna, eller vadå? så det blev ingen matte för mig idag, bara eknomomi, spanska, lite ecdl (som för övrigt gick skit) och en snabb titt på engelska glosorna. ska snart lägga mig och läsa lite ur "the woman who walked into doors" som vi måste läsa på engelskan.

kabarén som jag var på, alltså den som min systers klass hade ordnat var väl bra. jag och sara fick nästan panik när vi tänkte på när vi gick i fyran. tänk alla år dom har framför sig och som vi redan har paserat? det märks att man bli äldre, även om jag vet att livet inte precis tar slut imorgon.

imorgon är det lång dag i skolan som gäller. 08.00 - 16.30 BLÄÄ! men snart är det ändå helg, en full planerad helg som ska bli lyckad. nej nu ska jag nog sussa.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0