21 mars

dålig dålig uppdatering.
kan ju berätta lite kort om vad som hänt de senaste dagarna

torsdag - efter skolan spenderades resten av dagen plus natten hos sofi. anlendingen till detta var mest för att hon inte ville/vågade sova själv när hennes kära mor var i göteborg. vi hade det iaf suuper mysigt, köpte en stor godispåse, och gjorde tacos. och somna helt okej tidigt! plus till oss.

fredag- efter den långa dagen i skolan, åkte jag hem till sofi en snabbis och sedan åkte vi tillsammans hem till mig. fixades oss, och självklart satte på partymusik på högsta volym för att "taggish" gaaalet najs. efter det åkte vi hem till en kille i trehörningen och parta loss. natten till idag spenderades tillslut hos niklas.

idag- sov länge längre, och är ändå helt död. är verkligen sjukt trött, förstår inte varför. ska ta det lugnt hela dagen, och kanske plugga lite om jag orkar. det lär jag väl inte göra men man kan ju i alla fall ha det som mål.  kvällen ska absolut tillbringas framför teven med med familjen och lördagsgodis. som på de gamla goda tiderna, kanske?

         
                                        se så söta vi kan vara. HAHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0