tisdag & snö

denna dag började inte bra alls. jag verkligen tvingade mig upp ur sänge, för sent som vanligt så jag fick stressa sönder för att hinna i tid tyill lektionen som skulle börja 09.10. på väg till skolan ringer sofi och säger att det inte är någon lektion. kul! jag var nästan vid skolan då, så det var bara att gå dit och sitta en timme som alla andra och vänta på nästa lektion. bra start på dagen. sedan hade vi lång kriminologi, där vi titta på film (igen) och fick tillbaka våra upssatser eller vad man ska säga. fick vg så kan väl vara ganska nöjd. fortsatte dagen med svenska och samhällskunskap och sedan fick jag äntligen gå hem. sara följde med ett tag och vi satt och prata om allt. som vanligt.

och nu sitter jag här och borde börja plugga, men orkar inte. ska ta tag i det imorgon. det måste jag verkligen göra. har ju sagt åt mig själv att börja anstränga mig mer vad det gäller skolan. vi får se hur det går..

har snöat idag också. kul verligen. nu när man äntligen började hoppas på att våren skulle komma smygande då, då passar det bra för snön att komma.  jag vill ha vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0