tisdag

tjäääna
haft en bra dag ? min har varit helt okej.
började med dubbellektion i naturkunskap kl åtta i morse, men som tur var kom jag upp och kände mig inte allt för trött. hade kriminologi, där vi kollade på filmer  crash. det är väldigt vad min krim lärare verkar tycka om att kolla på filmer. eller är det så att han inte orkar eller kan planera andra lektioner? jag tror inte någon vet riktigt, men skönt med film är det i alla fall. speciellt eftersom lektionen är ganska lång, 1 h 40 min. hur som helst så åkte jag vid 1, och kolla på hockeymatch mellan sjödal & huddingegymnasiet. huddingegymn vann, men ärligt talat tror jag det beror på att det finns hockeyklasser där, medan sjödal bara har ett hockeylag för skoj skull typ. jag tyckte sjödalspojkarna var duktiga trots att det inte gick såå bra denna gång. :)

ikväll ska jag fortsätta med mitt intensiva pluggande. eller intensiva, är nog det sista man kan kalla det. plugga kanske 10 min igår. muy mal! jaja nu ska jag ta tag i det. eller kanske inte just precis nu. men efter maten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0