söndag 25/1

god morgon sverige
då var det sista dagen för den här veckan idag då. söndagar - dagen som alla brukar tycka är så seg och tråkig. dagen som jag bara älskar just för att den är så seg och för att man kan spendera hela dagen framför dator plus teve. söndag är dagen då man slipper sminka sig, och klä upp sig. man går runt med en toffs mitt på huvudet, dom skönaste mjukiskläderna och är allmänt ful och slapp. väldigt skönt faktsiskt :)

men, idag så kan jag inte spendera hela dagen framför datan eller teven, för vissa söndagar är såklart undantag. idag ska jag försöka ta mig ner till centrum för att köpa slingfärg, och sedan låta sara göra det tråkiga jobbet att slinga.  - jag lider med dig sara! en ny slingning behövs. färgen är inte fin alls. tyvärr har håret nog blivit så slitet som det kan bli men en smäll till får det ta. stackars hår!

        
                                              i fredags hos sooooofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0