söndag 11/1

god morgon.
har nyss vaknat efter en natt med allt för lite sömn. somnade vid halv 5 och blev väckt av syster min som kom in till mig vid halv 12. hade kunnat sova ett bra tag till, men och andra sidan hade hela dagen varit borta när jag vaknade.

det blev kul igår. som det alltid blir när man som minst anar det. vi var hemma hos en kompis med en del folk, och hade det trevligt. tur att min kväll inte slutade med att jag satt hemma och ruttna, för det är nog det värsta som finns. speciellt när man verkligen känner att man vill dra någonstans, bort. slutar kvällen hemma då, då är man så gott som död hela kvällen.
idag ska jag plugga krimiologi, men först ska jag åka över till sara med papput och lämna en dator till dom :)

see ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0