seg dag

som jag trodde har jag inte gjort någonting alls idag. var tröttare än vanligt, (antagligen pg.a att jag inte sov mycket) så jag sov faktiskt lite i soffan nyss haha. det är ju bland det bästa när man ligger och tittar på teve och känner hur ögonlocken bara blir tyngre och tyngre. att då bara blunda och låta sig förflyttas till en annan värld är sååå skönt. visst lät jag lite poetisk där?
mer snö har det också kommit idag. men det ser jag som något possitivt. ska det vara så här kallt så får det faktist vara snö också, annars är det ingen mening med denna kyla!

sitter och tittar på lite bilder från när jag och sara plus min familj var i tunisien sommaren 07. ta mig tillbaka säger jag bara.

     soluppgång i sahara      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0