sammanfattning

har försökt skriva både igår kväll när jag kom hem och imorse men bloggjävlen har ju inte funkat! så nu äntligen kan jag dela med mig av mitt liv igen. haha

kväll 9 januari
den var helt sjuk. hade ingen aning om vad jag/vi skulle göra, så det börjar med att jag, lisa och sara åker till stan och där möter upp jullan, cassandra och jenny.  vad skulle vi göra? ingen visste så vi gick till donken vid kungsan och satt där med var sin glass. hade det lite allmänt trevligt, och pratade om allt mellan himmel och jord. efter det visste vi inte vad vi skulle göra så vi kom på den briljanta idén att leka burken. ni vet det där man alltid gjorde när man var liten. så vi sex 16-åriga tjejer springer runt på norrmalmstorg och leker burken, (inte seriöst) till några belgier kom fram om ville ha tips om bra klubbar här i stockholm. gå mot stureplan vad allt vi sa, och sedan insåg vi att vi inte kunde vara så töntiga att leka burken längre. så vi gick en lång promenad runt halva stockholm kändes det som. mycket trevligt och mycket kallt. kom hem runt ett någongång efter att ha stått ute och pratat med sara ett bra tag.

idag 10 januari
har det inte hänt något speciellt hittils. vaknade halv 12 och åt halvsovande frukost. tog en dusch och försökte logga in på bloggen minst 20 gånger, vilket inte lyckdes förren nu. ska lite senare hem till sara och umgås lite med henne och några släktningar till henne(?) och vad som händer ikväll. vet jag inte, ovanligt va? haha

              
                     vi tog en sån här cool bild på mig,lisa,cassen, jenny och jullan
               (jätte oseriös, bara ett driv med fjortis killarna som alltid tar sånna här)

              

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0