one day of my life

hallu :)
har varit en helt okej dag, och provet gick också helt okej :) det märks att vår lärare inte orkar lägga ner särskillt mycket tid på proven eftersom han gör de korta och lätta. en fråga var exakt likadan som på förra provet. och inte nog med det sa han innan "jag vill inte ha mer prov att rätta just nu, så provet är litet och jag vill ha korta svar" öhh okej? man kände sig ju nästan tvungen att skriva så lite som möjligt vilket ofta inte ger bra betyg alls. så jag körde på ändå och fick ihop fem A4 till fyra frågor :)
Imorgon är vi lediga, eller har resursdag så det ska bli super skönt. tyvärr måste jag och lisa plugga ändå, men men man gör det för betygens skull. vi ska skriva klart en analys om ett geografiarbete. På dagen ska jag troligtvis in till stan med sara och sofi och vad som händer där det fårvi se.                                                                                                     
               är man kompisar så har man likadana saker. så är det bara :)

Kommentarer
Postat av: julia

sv: haha i knöööw, fast grejen är att lisa har lila jeans :'d trot eller ej liksom

2009-01-13 @ 22:22:57
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0