my day

hejsan svejsan. igen
var ju i stan idag med sara,sofi, lisa och jenny. det var riktigt mys måste jag säga. åkte in efter att ha skrivit klart geografin med lisa. mycket duktigt av oss! köpte inte så mycket i stan eftersom jag nu är inne i ekonomisk kris. haha nej men, jag köpte bara en tubkjol från gina (99kr), en nedsatt mascara (59kr)och dag och natt kräm från oliv (159kr) så jaa jag kan ju känna mig riktigt nöjd.
kom hem och har försökt plugga lite spanska, gick väl sådär men men. klarar nog läxförhöret okej imorgon.

by the way, imorgon ska jag vara kvar i skolan och berätta om programmet jag går för de nybliva ettorna, dvs de som går i nian nu. vet inte riktigt om det ska bli kul eller inte, men men jag gillar ju programmet så då passar det nog bra att jag berättar om det! :)

nej nu ska jag gå och... jag vet inte vad men nånting :) PUSS på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0