måndag - ny vecka

jaa det är ny vecka igen. och var som vanligt i skolan idag. fick tvinga mig själv upp i morse och efter ett lite för långt tag snoozande gick jag upp. klarade skoldagen bra, och efter gick jag med sara och sofi till castello (ofcourse) och fikade.
var hemma hos sara en liten stund efter och nu har jag kommit hem. är inte mycket plugg den här veckan vilket känns väldigt skönt.

ska äta pannkakor till middag det idag. det ni, finns det nåt bättre? nope inte bättre än pappas pannkakor i alla fall :D

                                

får man inte flashbacks från när man var liten? tänker så himla mycket på gamla minnen när jag hör den här. och finns det något bättre än Disney låtar ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0