kväll

sitter här nyduschad med en kopp söderte. just nu känns livet underbart. själva pluggandet har inte dragit igång än, vilket gör att man för tillfället bara kan njuta av att kunna slappa sönder. så skönt så!

nästa vecka börjar allt igen. proven & läxorna. det är då man måste bestämma sig för om man verkligen vill satsa och om man i så fall ska satsa gärnet eller bara halvvägs. vill man nå toppbetygen måste man lägga ner väldigt mycket av sin fria tid till plugg, och verkligen bestämma sig att det är det man vill. jag ska satsa. i alla fall så mycket jag orkar. plugg är inte min starka sida, och har aldrig varit. men jag ska försöka. man vill lyckas. alla människor vill lyckas. och gör man sitt allra bästa ska man känna sig nöjd. - det är vad jag vill. om det kommer gå, det vet jag inte. men att ha ett mål det är nog bland det bästa man kan ha, när det gäller skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0