kriminologi ?

det är lite halvt tråkigt sådär när man vet att man måste plugga till ett prov, men inte vet vad det är man ska plugga på. vi har krinimologiprov imorgon, och jag har råkat ut för just det här. vad f*n ska jag plugga på ? vi har inte haft någon lektion där han berättar vad som kommer på provet och vi har heller ingen krimbok som man kan plugga ur. jag har frågat många i min klass och absolut ingen vet vad som kommer. vi har fått instuderingsfrågor, i september! vi har alltså samma instuderingsfrågor till det här provet som till förra, och till det förra behövdes de inte ens. provet handlade inte alls om samma saker som de där frågorna på pappret. så vad gör man? jo man gör ingenting, utan hoppas bara på det bästa. det här är det sista vi ska göra på den här kursen, sen får vi betyg och börjar läsa kriminologi B fördjupning.

imorgon har jag min första lektion i Naturkunskap A som jag nu ska läsa den här terminen, och jag hoppas hoppas att det kommer gå bra. (naturämnena var mina värsta i grundskolan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0