jag är ingen bra människa

japp det är jag nog. för nu har jag lovat mig själv och mina föräldrar att städa den mysiga kaninburen i tre dagar utan att det har blivit av. jag måste seriöst skärpa mig. jag går bara runt och latar mig. jag hoppas att jag kan skylla på att jag är mitt uppe i tonåren och att man då är väldigt lat av sig? men jag måste ju erkänna att jag hatar allt som har med städning att göra. som diskning, damsugning, tvättning. BLÄ säger jag bara! jag kommer behöva anlita en städerska när jag flyttar hemifrån för annars kommer mitt boende se ut som ett bombnedslag. eller så får jag hoppas på det bästa, att jag kommer ändras totalt när det gäller sånt här och får ett jätte fint och rent hem :) det andra alternativet låter bäst.

haha fråga mig inte varför jag skrev det här. men nu vet ni i alla fall en till sak om mig. jag hatar städning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0