hårfärgning

stackars hår säger jag än en gång. har aldrig varit med om att det har lossnat så mycket hår vid en färgning. stora slingor lossnade och jag var nästan på väg att börja grina. som tur är syns det inte direkt på mitt hår att det har lossnat massor, men endå.  så från och med nu ska jag börja med nya hårregler:
- platta inte varje dag, speciellt inte nu på ett tag
- använd alltid hårinpackning
- färga/blek inte håret på ett långt tag
jag måste hålla det här om jag inte vill sluta som flintis! säger bara en sak, har ni gått mellan blont och brunt i över fyra år, och helt plötsligt får för er att göra en avfärgning och sedan börja slinga det ljust tänk efter en extra gång. ni vill inte göra det, jag lovar!

stackars älskade hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0