har ganska tråk liksom

Jag heter: hanna jörfalk
Hur gammal är du? 16, snaaart 17
När fyller du år? 3/4
Jag samlar på: haha inget ?
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen?:  sara
Gillar du golf? haha har typ bara spelat minigolf XD
Vilken tid gick du upp idag? öhm, 14.00 typ ?
Har du sovit i din egna säng inatt? haah noo
Har du sovit ensam inatt? nää ?
Har du strumpor på dig nu? nej ha
Hur svarar du i telefon? hallå
Vad ska du göra ikväll? kolla på teve med sara
Vad ska du göra imorgon? slinga håret hoppas jag
Var vill du bo när du blir stor? antingen i sthlms stad eller nåt annat land
Är det okej att gråta? jaa?
När grät du senast? kommer inte ihåg
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar
Vad skulle du göra om du vann en miljon? no idea, kommer aldrig hända så
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej
Vill du gifta dig? maybe
Vill du ha barn? aa
Är du bra på att laga mat?  haha NEJ
Tror du på ett liv efter döden? vet inte riktigt
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? blåå
Vilka hårfärger har du haft? svart, blont, brunt
Har du någon gång gråtit dig till sömns? tror så
Är du beroende av något? mina vänner
Senaste låt du hörde?  jag vet inte
Vad gör du på helgerna? dansar, umgås med mina vänner och jaa festar
Brukar du bädda sängen? nope
Har du kysst någon under den senaste veckan? hemligt ;O
Vad var det senaste du sa? "men det slutar om 20 min"
Vem kramande du senast? min syster :)
Saknar du någon nu? njaa
Vem ringde du senast? sara
Var du glad igår? jaa :D
Sminkar du dig? haha ja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0