friday

tjaba tjena.
fredag idag and I love it! finns det något bättre än fredagar när man vet att man har en hel helg framför sig? nej det tror jag inte.
det här var min sista fredag i ettan jag slutar 2 också, för nästa vecka drar annt schema igång, och jag kommer sluta fyra på fredagar. lite halvt segt sådär, men det är ju trots allt bara en termin jag måste stå ut med det :)
körde boxning på gympan och fy satan vad jobbigt det var, mycket värre än vad jag trodde. eller så är det jag som är allmänt otränad. kul var det i alla fall. så vad säger ni, mig som boxare nästa eller? njaa får nog fundera lite mer på det dfär, tror inte riktigt jag har en boxares kropp haha.

vad som händer under resten av dagen/kvällen vet jag inte, men ska väl försöka hitta på något med tjejerna.

hejdå gottfolk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0