comviq

alla säger att comviq är det bästa abonemanget man kan ha i sin lur, och jag måste väl hålla med delvis. men ibland säger jag bara screw that! som idag tex.
- jag hade inte fått nåt sms på ca 2 timmar, helt plötsligt kommer 21 sms samtidigt! och jag vet att de inte va folk som skicka dom exakt samtidigt. 5 av smsen var ett exakt likadana, de har alltså skickats mer än en gång av samma person. 
- sara kan inte smsa till mig överhuvud taget, men till dom flesta andra?
- sofi får leveransrapporter på sina sms, men ingen som hon har skickat dom till ha fått dom. + att jag kan inte skicka sms till henne.
ibland suger comviq alltså. även om smsen är gratis, så är det ju bra om man faktiskt kan skicka dom. annars är det ingen vits med comviq. täckning har man ju inte nånstans heller...

förutom det här fullständigt älskar jag comviq

Kommentarer
Postat av: julia

haha ibland är 3 för bra (a) fast du kan ju känna dig populär iaf

2009-01-19 @ 00:11:49
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0