6 januari

halloj.
kväll 5 januari
kvällen igår slutade faktiskt lyckat, vilket jag inte trodde i början av kvällen. jag satt hemma och gjorde absolut ingenting innan jag gick och mötte lite vänner. kände att jag verkligen behövde få umgås med lite folk så det var ju en bra början. på väg hem får jag sms av en vän som frågar om inte jag och sara kan titta förbi hos en kille här i närheten. vi tänkte att aa vi kunde väl titta förbi, men inte stanna länge. kom dit vid halv 12, och gick hem långt in på natten. det visade sig vara riktigt kul där och speciellt eftersom alla var så sociala. så det blev att vi var där ett tag, ett ganska långt tag. så att det blev en bra avslutning på lovet, det är det ingen tvekan om.  min önskan att vända tillbaka dygnet gjorde inte det här lättar precis, men eftersom vi ställde klockan på 10 i morse, och somna runt 4 så borde det inte va nåt problem att somna ikväll. ska ju vara i skolan imorgon 10.15

hur dagen kommer se ut vet jag inte, men det kommer nog inte hända särskilt mycket. ska väl försöka njuta av den sista dagen innan allt slit kommer igång igen. att början skolan imorgon känns både bra och dåligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0