21 januari

tjaba tjena..
har precis kollat igenom vilka individuella val det finns på min skola, och jag säger bara en sak. det kommer bli sjukt svårt att välja. för att ha en bra grund och komma in på det man vill senare är det bra om man har läst matematik C och engelska C, men hur ska man orka båda? man vill ju ta någonting som verkar kul också. jag funderar på att välja mulitmedia där man får jobba mycket med photoshop och så, men jag vet inte. retorik sa min lärare var en bra kurs och det är ju något man kan ha användning av senare också!  det är sååå svårt. har i och för sig drygt en månad på mig att välja men endå. och hur många poäng ska jag läsa i 2an, och hur många i 3an? det bästa är väl att dela upp det och ta 150 p var. men nää jag blir tokig. vet inte hur jag ska göra! får fundera vidare på det här alltså...

idag har vi inte gjort så mycket. hade introduktion på ett temaarbete vi ska göra mellan kriminologin, svenskan, samhällskunskapen och geografin. just nu känner jag mig bara förvirrad och vet knappt vad jag ska göra. vi ska i alla fall jobba i basgrupperna, och vår basgrupp fick tema barnuppfostran. om jag har förstått det rätt ska vi jämföra den svenska barnuppfostran med en annan kulturs barnuppfostran. vi valde den kurdiska.. varför vet jag inte ?!
fick ha en dramalektion idag också, och det var ganska kul. det var också sammankopplat till det här temaarbetet vi ska jobba med fram till sportlovet. tror jag.  känner mig väääldigt förvirrad.

          
                           har jag inte snyggaste vännerna eller?

Kommentarer
Postat av: julia

oh no u didn't =P

2009-01-21 @ 19:08:59
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: lisa

men snyyyyyyyygg

2009-01-21 @ 19:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0