29/1

idag är en sån dag som man inte vill vara med om. man vill helst slippa den, och alla andra dagar som denna.  skoladagen är lång och tråkig. det enda roliga idag är musiken, men tillåmed den är svår. kommer hem vid 6 och har galet ont i magen. fråga mig inte varför för det vet jag inte. sitter och har det tråkigt och sedan är det mat. middagstiden då allt dåligt händer. mina föräldrar verkar utnyttja den tiden max till att skälla ut mig. varför säger jag bara?
ah jag orkar inte ens lägga ner energi på att beskriva hur arg jag är på min kära mor just nu.

sitter och lyssnar på Justin Nozuka, som gör sjukt bra låtar, och funderar på om jag ska gå och ta mig en kopp te och en apelsin. min hals känns nämligen helt uppsväld och jag får bara inte bli sjuk till helgen. helgen som jag har längtat till hela veckan och som ska tillbringas hemma hos hanna banana.

ska förresten till något museum imorgon med smbe08b + a. det har med vårat tema arbete och göra, och vad muséet heter har jag helt glömt bort. 

     
                                                 Justin Nozuka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0