26 januari

tjulu

kom precis home efter en lång dag i skolan, eller lång och lång det är nog den kortaste jag har från 9.20 till 14.50 men endå. var och fikade med frida och sofi efter, vilket var väldigt mysigt. älskar verkligen dom där två tjejerna, som man kan prata med allt om trots att vi bara har kännt varann i ett halvår! hurs om helst vi satt där i över en timme, så jag var tvungen att ta en extra chailatte bara för det  :) chailatte i mitt hjärta säger jag bara! så galet gott, och jag tror jag har lyckats smitta sofi med min kärlek till chailatte. hon har nämligen också blivit galen i det... efter det hämtade pappa upp mig och nu sitter jag här. idag ska jag verkligen börja plugga till svenskaprovet som är på torsdag. vi har prov på epik & lyrik, som jag kankse inte tycker är det allra roligaste. känns ganska onödigt att lära sig om hur en dikt är uppbyggd ?! jaja, det är väl bara att nöta in det så jag kan det till torsdag, sen kommer det nog åka ur mitt huvud direkt när jag går ut ur provsalen. men thats life! :)

nu ska jag... plugga. kan man ha tråkigare? aja hoppas ni får en roligare kväll än mig. ciaaao <3

Kommentarer
Postat av: Frida

det var en underbar dag<3

tycker det e s¨å kul att vi fårr så himla bra konttakt. jänns underbart!

love ya

2009-01-26 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0