22 januari

hejsan gottfolk.

tog mig en sovmorgon imorse (dåligt hanna!) så kom till skolan runt halv 11. det jobbiga på torsdagar är att vi börjar kl 8.00 och har lektion till 9.20. efter det har vi håltimme ända till 11.00 så det känns så himla onödigt att gå på den lektionen. fast jag måste ju påpeka att det här faktiskt är ända gången jag har skippat den! har alltid varit där annars med de få personer som kommer.  hur som helst, rullade dagen på. har ett gamelt nationellt hörprov i engelskan och gissa vad? fick MVG på den? liksom jag? engelska? jag får inte ihop det , men blev i alla fall sjukt glad. hade musik sista lektionen och vi skulle spela piano. jag får nästan skratta åt mig själv så dålig jag är på det. men man kan ju inte vara bra på allt, eller kunna allt på en gång.

efter skolan var jag hemma hos sara ett tag. sedan har jag inte gjort mycket mer. ska försöka börja plugga lite till svenskprovet som är nästa vecka. har förstått att det är bra att vara ute i god tid!

och imorgon är det fredag. veckan har gått galet snabbt och det är jag glad över. ser verkligen fram emot denna helg :)

              
                  tänkte bara passa på att ladda upp en bild på mina favorittjejer.
                                          detta är ifrån fridas 16års firande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0