2008 - igen

har lite tråkigt, och hittade denna lista över 2008 som jag lika gärna kan fylla i :)

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jajamensan, det gjorde jag
- höll du några av dina nyårslöften? nae, jag hade inga seriösa nyårslöften förra året.
- blev någon av dina vänner förälder iår? nope
- dog någon som stod dig nära? nej
- vilka länder besökte du? bulgarien, japan (mellanlanda i finland)
- är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? nja är ganska nöjd, men visst en del saker
- vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas? 20 augusti, då börja gymnasiet(!)
- största misstaget? hemligt
- har du varit sjuk eller skadat dig? nej inget annat förutom att jag har vart försyld ofta haha
- bästa köpet? kommer inte ihåg
- vad spenderade du mest pengar på? antar att det blev kläder
- gjorde någonting dig riktigt lycklig? jag blev riktigt lycklig när jag lärde känna alla underbara vänner i skolan.
- vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? alla som spelats på radion haha
- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag var nog lite gladare
- vad önskar du att du gjort mer? tagit vara på alla roliga stunder jag haft
- vad önskar du att du gjort mindre? vet inte?
- hur tillbringade du julen? hemma hos mormor, men några släktningar
- något du önskade dig och fick? jaa en ny telfon.
- något du önskade dig men inte fick? tillstånd att pierca tungan haha
- vad gjorde du på din födelsedag? är inte säker, men jag tror sara kom hit och vi gjorde s.ka tårtor. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0