17 januari

hejsan svejsan
igårkväll-
började med att vi åkte hem till sofis kompis och hade det lite smått kul sådär. efter det tog jag och sara oss vidare till en annan kompis där det var väldigt chill och skönt att bara vara. kom hem lite för sent, 4. men men så går det när nattbussarna inte går och man måste knalla hem.

idag-
kom mormor och hämtade oss kl halv 10. (jag sov alltså bara fyra timmar i natt) för att vi skulle till min gamelmormor som alltså fyller 93 år idag. grattis! åkte till norrköping och var där ett tag med en del släktingar jag inte träffat på år. lite kul att se alla igen men tyvärr var det inte många som kände igen mig. haha. hur mycket har jag förändrats under dom senaste åren egentligen ? måste ha förändrats en del! hur som helst där fikade vi och umgicks, och sedan åkte vi hem. så nu sitter jag alltså här hemma och är så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen, trots att jag sov under bilresan hem.

blir en kväll hemma, framför teven, med familjen, som på den gamla goda tiden (?)

             
                                                              jag & sara igår

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0