16 januari

tjolahopp.

bestämde mig för att ta en liten extra sovmorgon idag, så jag börjar halv 11 ungefär. har tyvärr varit vaken sen 7 imorse ändå eftersom det egentligen var då jag skulle upp. men men nu sitter jag är nyduschad och påklädd, ska snart börja fixa håret..

gårdagen gick väl bra. vi pratade ju för niorna om sambeteende programmet och det var mer folk där än vad jag trodde. kulkul att många är intresserade över att gå det programmet jag går. kanske bara för att just JAG gå där? :) nej det där var bara ett av mina torra skämt.

idag har jag en lång dag framför mig.

matte
engelska
naturkunskap
geografi

sedan slutar dagen kl 16.00.  men men jag får väl plågas igenom den här dagen också. det är ju trots allt fredag.härliga fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0