16 januari forts

hejsan alla glada människor.
kom nyss hem efter att ha umgåts med lite vänner efter skolan. var en väldigt seg dag i skolan, men det kan man ju förstå eftersom dagen är ganska lång. lämnade i alla fall in mitt och lisas geografiarbete som jag hoppas får bra betyg. det kändes bra i alla fall.

ikväll ska jag till tullinge eftersom min älskade vän sofi lyckades ta med oss till nån kompis till henne. får hoppas på att det blir kul, men det blir det nog.  skirver nog inget mer idag, utan hör av mig imorgon igen. om jag hinner, ska nämligen till min gamelmormor i Norrköping och fira hennes 93:dje år. men ska försöka.
ha en bra kväll <3

                            
en låt som sara har lovat att sjunga på min begravning i framtiden haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0