13 januari

god morgon sverige
snart har halva januari gott kom jag just på :O det går ju bara för fort alltså!

sitter här och är redo för att gå till skolan. det är första gången på länge jag inte behöver stressa ihjäl mig och sen småspringa till skolan.  natten var riktigt jobbig, jag vakande flera gånger pga tjejproblem. skulle för tillfället inte banga på att va kille! men men idag ser min dag ut såhär:
Naturkunskap A - första lektionen(!)
Kriminologi A - PROV sista lektionen innan B kursen startar
Svenska A
Samhällskunskap A (gillar inte den lektionen)

sedan slutar dagen 14.50 skönt!
jag får hoppas att det går okej på krim provet och jag får hoppas att provet är ungefär som det förra. bara "tänka själv" frågor!

nej men nu ska jag börja röra mig, ha en bra dag, adios <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0