1 januari 2009

nyårsafton -
var heeelt galet. började med middag med linn, ida, sara och emelie. mysmys! efter det runt halv 9 drog vill till älsklingsvännerna i vårberg där vi tillbringade resten av tiden på 2008 plus det första 14 (?) timmarna på 2009. var helt galet där med mycket roligheter. kom i säng vid 6 men somnade runt halv 9. vaknade av min kära vän sara vid 2 och bestämmde mig för att åka hem. eller aa hem till mitt andra hem kanske. jag åkte hem till sara, och sov! kände mig verkligen social där alltså, men var helt död efter party kvällen/natten.
nu sitter jag här hemma, och sara kom precis hit. vad vi ska göra ikväll vet jag inte men det blir helt klart en hemma kväll!

bilder från nyår kommer lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0