kungsberget

               ska börja med att säga GRATTIS till min älskade vän sofi som fyller 17 idag

idag har alltså jag plus några 100 till från min skola varit på kungesberget. det var sjuuukt kul. bussarna gick vid kvart i 7 och vi var framma runt halv 10. hämtade ut skidorna och tjoho ut i backen. åkte till ungefär kvart över 3 då det fick vara nog. var helt slut och hade lite lagom ont i fötterna, eller rättare sagt hela kroppen. kom tillbaka till skolan vid 7 och då var pappa där och hämta upp mig :)

nu har jag precis duschat och känner mig lite fräshare än när jag precis hade kommit hem. ska komma i säng i tid ikväll, som jag faktiskt har lyckats med varje dag den här veckan. har kommit i säng runt 10, halv 11 varje dag, vilket har kännts skönt!

               
                                                         sara & jag i kungsberget

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0