en dag i solen

hejsan hoppsan
var en riktigt mysig dag i stan med mina bästa tjejer. vi gick runt lite här och var och satt ett tag i kungsan när solen stekte som mest. riktigt mysigt och för nån minut kunde man tro att det var riktig vår. vi hittade lite presenter, men annars gick vi mest bara runt och som vanligt pratade om allt mellan himmel och jord. mycket kärlek till er tjejer! eftersom sofi skulle börja jobba vid 4 åkte jag och sara hem, och fixade klart våra vingar. dom är grymma måste jag ju säga. 
jag & mammsen blev bjuda på middag hemma hos sara, så har spenderat kvällen där. nu sitter jag hemma igen och sara ligger i min säng och tittar på film. kalle och chokladfabriken.  fråga mig inte varför hon tittar på den av alla filmer..
nej nu ska jag ckecka runt lite på datan, och sedan tvinga(?) sara att sova. är ju en lång dag som väntar imorgon!
godnatt

          
                                sara och sofi vid kungsträdgården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0