24 feb

jag säger bara gud vad tiden går fort. det är redan slutet av februari, och snart mars.

gårkvällen vart riktigt mysig, vi satt som sagt och tittade på patrik 1,5 och hade det lagom kul framför den. försöket med att sova tre stycken i en 1,20 säng resulterade i att sara ramla ur sängen och gick och la sig i en annan säng. så det sluta alltså med att jag och sofi låg kvar och sov i saras säng. stackars sara!? det är alltså något ni inte behöver prova. man får inte plats trots att vi låg i hoptryckta som klämda sardiner. haha!

idag ska jag bara chilla som vanligt. sitter just nu framför teven med sara och gör ingenting.

ha en naaajs dag!

Kommentarer
Postat av: julia

haha fan va dåliga ni är! jag lina och lisa fick plats 3 st i min säng, och då var vi ändå packade? HAHA =D

2009-02-25 @ 00:13:14
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0