23 december

hallooojj
kom hem lite halvdöd vid 8 imorse efter att ha invigt viktors madrass på golvet(!) somnade i alla fall om, blev väckt vid 10 för frukost, somnade om och vaknade för en liten stund sen. känns bra att vara utvilad även om jag nog hade kunnat sova bort hela dagen.
nu på dagen blir det mest massa pyssel här hemma, ska till exempel packa och städa lite. ska väl också ställa in mig på att jag faktiskt ska flyga imorgon (känns inte bra) men det löser sig.. hoppas jag
igår var det ju lilljul med tjejerna och det var verkligen hur mysigt som helst. har sagt det förut och säger det igen - jag älskar dom!


bilden är från igår, och lånad från julias blogg hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0