bra/dåligt

den senaste timmen har det hänt en bra sak och en dålig.
det dåliga - min mobil som jag precis har hämtat ut från lagning gick sönder IGEN. jag blir galen. nu går det inte att smsa så jag har fått byta tillbaka till min gamla mobil IGEN. får damp.

den bra saken - är att min gamla danslärare smsade mig idag och frågade om jag ville börja i den mest avancerad dansgruppen (c-gruppen) till höst, och jag tackade ja. jag hade som mål när jag var liten att dansa i 10 år innan jag slutade. tyvärr slutade jag i julas när jag var uppe i mitt 9onde år, så tar jag den här chansen så har jag klarat mitt mål. 10 år som dansare.

Kommentarer
Postat av: Lena

Trist med mobilen! Men en jätteglad nyhet att du ska börja dansa igen, att du hamnar i den mest avancerade gruppen förvånar mig inte det minsta!

Kram från mostern

2009-08-13 @ 09:18:24
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0