5 april

inte förren nu, när jag har tid att slappna av har jag insett att det faktiskt är påsklov. känns så himla skönt, att ha en hel vecka där jag bara kan ta det lugnt och koppla bort skolan och all stress. tyvärr kan jag inte koppla bort skolan helt eftersom jag måste skriva ett kriminologiarbete, men annars är det lugnt på skolfronten. och vädret? äntligen har den vår som alla längtat efter kommit. kanske inte just idag, men som igår när det var 16 grader i skuggan? heeelt sick, och det är ju hur skönt som helst. jackan jag fick i födelsedagspresent passar ju perfekt för detta väder!

gårdagen spenderades först hemma. fick titta på när min syster och niklas satt och spela guitarhero. ville inte ens försöka eftersom jag är så extremt dålig på det, så jag fick nöja mig med att titta på. efter det tog vi en sväng till centrum och köpte glass som vi avnjöt i solen, och sedan köpte vi lördagsgodis. kvällen fick alltså bli en hemmakväll, förutom att jag och sara tog en promenad runt här i huddinge i ungefär en timme. mycket skönt.

dagens planer. vet inte riktigt vad som händer, men ska kankse ner till centrum och köpa hårfärg. har ju fått en lång ful utväxt, plus att mitt hår har en skifning mellan blont och oranget vilket inte är sådär jätte fint. nån gång den här veckan ska jag i alla fall färga, även om det finns stor chans att stora slingor lossnar igen. stackars hår.


            

            
                                     sötnötar i skolan i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0