17 april

äntligen fredag, och jag borde vara glad. jag är inte glad. är allmänt irriterad och för tillfället vill jag bara försvinna bort från allt (nej jag tänker inte ta livet av mig om någon nu tror det) jag vill åka utomlands, och inte behöva tänka på någonting. bara ligga på stranden hela dagarna och få vila upp sig. tur att jag har mina närmaste vänner, annars hade jag antagligen legat i sängen hela dagarna, och tyckt synd om mig själv? nej jag tycker faktiskt inte synd om mig själv, även om det kan verka så. är bara så sjukt irriterad på hur vissa människor kan bete sig. tyvärr är det ingenting jag kan göra något åt, så får fortsätta irritera mig på det.


kommer nog inte göra någonting alls ikväll. som vanligt. min helger har blivit så extremt tråkiga. men så blir det när fest efter fest har blivit serverade på fat nu dom senaste veckorna. vi har nog blivit lite bortskämda när det gäller partyn. varenda helg innan lovet var planerat med fest, som vi var bjudna på. var kul, och jag vill ha tillbaka dom stunderna! men men, blir nog som sagt ingenting ikväll. kommer väl ligga i soffan med min familj. det ser jag framemot! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0