14 april

och första skoldagen är avklarad. känns bra att komma in i rutinerna igen, även om själva skolan kanske inte är det bästa. har varit en lugn dag idag, vilket var skönt. tur att vi inte började första dagen efter lovet med en lång och jobbig dag. ett plus i kanten, är ju att vi fick veta att vi får vara hemma imorgon, om vi vill. man får gå till skolan och skriva på sin krimrapport, men eftersom jag i stort sätt är klar, så skickar jag bara in den, och stannar hemma imorgon. skönt, med en extra ledig dag så här mitt i veckan.
annars händer det inte så mycket just nu, ska mest ta det lugnt idag och "finslipa" min rapport, sedan börja läsa lite i min engelskabok som ska vara färdigläst på torsdag. jag är inte bra på att planera vad det gäller att läsa.. kan bero på att jag inte alls tycker att det är så kul längre. sad but true.
ska ta och göra mig en kopp te, och skriva klart allt nu, skriver väl lite senare. hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0