10 april

hej sverige!

gårdagen blev okej, var sjukt otaggad så satt mest i soffan och var allmänt tråkig, men men alla kan inte vara på top varje dag. kom hem vid 1 någongång, och kunde gott gå och sova.


dagen har hittils ägnats åt att skriva en kriminologirapport. min handlar om våldtäkter, och fy satan för det! snacka om hemskt. visste ni att antalet våldtäkter har 5dubblats bara under de senaste 30 åren? helt  sjukt, bort med alla våldtäkter säger jag bara! har skrivit en början på nästan fyra sidor, men är långt ifrån klar. det jobbiga är väl att det inte står så där överdrivet mycket om våldtäkter på internet, mest om speciella fall, så får leta som en galning. men men det blir nog bra i slutändan. denna rapport ska vara inne på onsdag, så behöver i alla fall inte stresskriva vilket är skönt.
det tråkiga med att sitta inne är att vädret är suuper fint. börjar ju nästan bli en vana med bra väder, det gillar vi. har i alla fall dragit upp rullgardinerna och öppnat fönstret så jag nästan kan känna att jag är ute. haha, typ dagens skämt.


nej nu ska jag ta en paus med skrivandet, och fortsätta lite senare. adios amigos.


Kommentarer
Postat av: julia

duktigt hanna :) haha

2009-04-10 @ 17:28:04
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0